luni, 8 noiembrie 2010

Azi sarbatorim sfintii Mihail si Gavril

   Azi, 8 noiembrie se sarbatoresc sfintii Mihail si Gavril si as vrea sa le urez si eu un calduros "la multi ani!" tuturor celor care sarbatoresc aceasta zi. Va doresc o zi bun, multa sanatae si bucurii
   Sa nu uitati sa va sunati rudele si prieteni ce poarta aceste nume sau derivate de la ele.


   Vreau sa fac si eu cateva urari pentru: Mihaela sora prietenei mele, Mihai Leu fost coleg de liceu, Gabi verisoara mea, Doamna Gabi mama unui prieten.
A stai ca uitasem si viitorului nepot care trebuie sa vina luna asta, ca au zis ca ii pun numele Gabriel. Anul asta sarbatoreste la maica-sa in burta. Daca am uitat pe cineva sa ma scuze.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Totalul afișărilor de pagină

In viitor..

In viitor va fi completat